Auto tuning

  • BMW M3 CSL
- elektronika motoru s řídící jednotkou EFI Euro 4
- ladění na digitální motorové brzdě SF902
- zprovoznění SMG řazení s Euro 4 a se sériovou částí vozu
- tvorba sportovního režimu
- zprovoznění trakce a meziplynů

Mechanika motoru + ostatní úpravy vozu - www.kabatnikracing.cz

{gallery}galeriereference/bmw{/gallery}
  • Nissan Z350 - provedné úpravy:
- mechanické úpravy motoru
- kompletní elektronika motoru
- předělání motorového prostoru a olejového hospodářství
{gallery}galeriereference/nissan:180:70:0:0{/gallery}
  • BRABUS (1993)
- zprovoznění původní řídící jednotky elektronického zapalování
{gallery}galeriereference/barbus:180:70:0:0{/gallery}
  • Výkonová úprava motoru Citroen C4 1,6 THP 110kW pro běžný provoz
{gallery}galeriereference/citro{/gallery}
  • Toyota Supra 3.0 Turbo
- kompletní návrh a příprava motoru: dodávka ojnic, pístů, ostatních dílů...
- elektronický řídící systém motoru: motorová kabeláž na míru, řídící jednotka EFI Euro 4, snímače, odladění motoru na motorové brzdě
{gallery}galeriereference/toyo{/gallery}
  • Ford GT40 - Josef Kvapil
- Aplikace GPS MoTeC
- Aplikace infra červených snímačů teplot brzdových disků a pneumatik
{gallery}galeriereference/ford{/gallery}
  • Opel Speedster
- Výroba vozové a motorové elektronoinstalace pro řídící systém EFI Euro 1
{gallery}galeriereference/opl{/gallery}
  • Hirth H30 ES
- Aplikace elektronického řídícího systému EFI Euro 1, výroba motorové elektroinstalace, brždění a ladění motoru
{gallery}galeriereference/hirh{/gallery}
  • UNIPLAST RACING - JAN HUDEC - Škoda Fabia 1,9 TDi 74 kW
- sprinty na 400 m
- modifikace řídící jednotky motoru, po úpravě 96 kW/310 Nm
 
  • M-SERVIS KROMĚŘÍŽ - Citroen C2 1,6 VTS
- modifikace řídící jednotky motoru pro soutěžní účely (předjezdec, účast na samotných soutěžích)
- úprava byla rovněž implantována i do sériového vozu ke spokojenosti zákazníka
 
  • NISSAN PICK UP 2,5 D - Jiří Přibyl, Imrich Varga
- modifikace řídící jednotky motoru pro soutěžní účely (Dakar, Faraon Rallye, Rallye Raid)
www.rally-raid.eu
 
  • Kaipan 57
- Výroba a zprovoznění kompletní vozové instalace
{gallery}galeriereference/kaip:180:70:0:0{/gallery}
  • Nissan Z350
- kompletní elektronizace motoru - použita řídící jednotka EFI Euro 96
- výroba motorové kabeláže
- ladění na motorové brzdě
- optimalizace ve voze
- zprovoznění vozové elektroniky
{gallery}galeriereference/nis:180:70:0:0{/gallery}
  • Hyundai Coupe 2.0 T
- dodávka řídící jednotky EFI Euro 1
- výroba motorové kabeláže
- ladění na motorové brzdě
- optimalizace ve voze
- motor byl po mechanické stránce připravován firmou 2M Motorsport - viz. partneři
{gallery}galeriereference/hyu:180:70:0:0{/gallery}
  • Opel Speedster 2,3 l turbo (s řídící jednotkou EFI Euro 1)
- ladění na motorové brzdě
- motor byl po mechanické stránce připravován firmou 2M Motorsport - viz. partneři
{gallery}galeriereference/opel:180:70:0:0{/gallery}
  • Mitsubishi Carisma 1,9 DiD
- série 83 kW - po úpravě 105 kW
 
  • Mitsubishi GT3000
- dodávka řídící jednotky EFI Euro 96 a turbodmychadel
- dodávka a zprovoznění el. displeje AIM
- ladění na motorové brzdě
- optimalizace ve voze
{gallery}galeriereference/mitsu:180:70:0:0{/gallery}
  • BMW Z3
- elektronika motoru (motorová kabeláž, řídící jednotka EFI Euro 96, úprava vozové kabeláže)
- ladění na motorové brzdě
- optimalizace ve voze
- výkon sériového motoru (M3) 321 hp, po úpravě 371 hp
{gallery}galeriereference/bmww:180:70:0:0{/gallery}
  • Honda CRX 1.6 vti turbo 521bhp,465Nm /8300 ot. – jezdec Marat

- elektronika motoru (motorová kabeláž, řídící jednotka EFI Euro 96)
- dodávka čidel, systém vstřikování vody Aquamist
- ladění na motorové brzdě
- optimalizace ve voze

1. místo na 4. High speed meeting Mimoň 2006
1. místo - Mimoňské Války 11

Výsledková listina do 3000 ccm
Poř. St. č. Jméno Zn. a typ obs. mot. Čas 1 SPD 1 Čas 2 SPD 2 Best
1. 216 MAREK marat honda crx 1600 12,859 176,004 km/h 12,372 182,982 km/h 12,372
2. 212 PETR jezek bmw m3 3000 13,774 165,559 km/h 14,120 160,714 km/h 13,774
3. 211 ESO jindra bmw m3 3000 13,953 160,998 km/h 26,132 53,486 km/h 13,953
{gallery}galeriereference/honda:180:70:0:0{/gallery}
  • Škoda Rally Club - www.skodarallyclub.cz
ŠKODA Fabia 1.9 Tdi RS - předjezdec na všech podnicích rallye v ČR
- výkon sériového motoru 96 kW/310 Nm, po úpravě 127 kW/424 Nm
Škoda Octavia II 2.0 TSFI RS
- výkon sériového motoru 147 kW/280 Nm, po úpravě 175 kW/340 Nm
{gallery}galeriereference/sko{/gallery}
  • Citroen C5 2.0
  • Citroen C5 2,2 HDI
  • Citroen C2 1,6
 
  • Honda Civic 1.6 VTi - SAS Brno
- Brždění a ladění motoru