Nabízíme úpravy řídících jednotek  motorů

1,2 TSI 63 kW a 1,6 TDI 55 a 66 kW

Neváhejte nás kontaktovat

Petr Bartoň – 605 004 001

Povedený začátek sezóny pro SVC Náchod Motorsport

Mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu (ME) má za sebou první třetinu z letošního celkového počtu 12 závodů. Do bojů o evropské vavříny letos vstoupil i náchodský tým Vladimíra Vitvera s nově připraveným vozem Audi WTTR DTM pro skupinu E2-SH, kde startují vozidla slučitelná s cestovními vozy volné úpravy. Problémy s technikou vozu v prvním závodě Mistrovství České republiky zabránily startu v úvodním podniku ME ve Francii. Souboj ze závodní tratě se tak na úvod sezóny přesunul do dílen SVC Náchod Motorsport, kde museli mechanici vůz zrevidovat a odstranit problém. O dobře odvedené práci mechaniků jste se mohli následně přesvědčit v rakouském Rechbergu, kam tým odcestoval ke druhému podniku šampionátu ME. Vůz Vladimíra Vitvera totiž tentokrát zdárně absolvoval závod bez technických potíží a odměnou byl zisk druhého místa v nabité konkurenci a příděl prvních bodů do tabulky evropského mistrovství.

Jezdec a majitel SVC Náchod Motorsport, Vladimír Vitver, se musí letos naučit mnoho nového. Společně s týmem poznávají špičkovou techniku bývalého speciálu DTM, který je považován za formuli 1 se střechou. Závodní speciál prošpikovaný elektronikou není pro techniky jednoduché obsluhovat. Jezdec zase musí zvládnou kroutící moment motoru 550 Nm, což není snadné na závodním okruhu, natož na přírodní trati závodů do vrchu lemované stromy a svodidly.

O to těžší je situace, když se musí celý tým, mimo práce na voze a soustředění na zkrocení výkonu 500 koní, seznamovat s novými tratěmi. I to je letošní úděl Vladimíra Vitvera a týmu SVC Náchod Motorsport. Jeho dřívější starty v evropském FIA Cupu se totiž konaly na odlišných tratích. Účast v ME tak sebou nese i nutnost poznání nových závodů. Po rakouském Rechbergu, kde startoval tým SVC poprvé v kariéře, odjeli poznat Pyrenejský poloostrov, konkrétně dvojici závodů – španělské Al Fito a portugalskou Falperru. Jednalo se o nejvzdálenější tratě ME. Oba závody byly specifické a velice náročné. Technické Al Fito kontrastuje s nesmírně rychlou Falperrou a v obou případech jsou kladeny maximální nároky na jezdce i techniku.

Oba závody pod Pyrenejemi letos provázely proměnlivé povětrnostní podmínky. Časté přeháňky střídavě kropily trať a pro jezdce to znamenalo absolvovat tréninkové a závodní jízdy na trati, která měla některé části tratě suché a některé mokré. I s těmito nástrahami se ale tým SVC Náchod Motorport vypořádal. V obou případech zdárně dokončil závod a u španělských i portugalských fanoušků se zapsal jako nejrychlejší vůz letošního roku ve skupině E2-SH.

Po první třetině letošní sezóny je Vladimír Vitver vedoucím jezdcem Mistrovství Evropy ve skupině E2-SH a svoji pozici bude hájit již následující víkend na domácím závodě Ecce Homo ve Šternberku, jenž je také součástí kontinentálního šampionátu.

{gallery}novinky/svcnachod{/gallery}

Pořadí ME ZAV kategorie 2 po Rampa da Falperra:

Pos

Drivers

Group

FRA

AUT

ESP

PRT

Pts

1

Faggioli Simone (ITA)

E2-SS

25

25

25

25

100

2

Benes Milos (CZE)

E2-SS

0

15

18

18

51

3

Bormolini Fausto (ITA)

E2-SS

0

18

15

15

48

4

Roasio Maurizio (ITA)

E2-SC

7.5

18

9

12

46.5

5

Vitek Petr (CZE)

E2-SC

0

15

12.5

18

45.5

6

Kramsky Otakar (CZE)

E2-SS

10

8

12

12

42

7

Vitver Vladimir (CZE)

E2-SH

0

9

12.5

12.5

34

8

Neveril Dusan (DEU)

E2-SC

0

25

0

0

25

=

Vilarino Andres (ESP)

E2-SC

0

0

0

25

25

10

Pitorri Maurizio (ITA)

 

0

2

15

4

21

 

Video ze závodu