Nabízíme úpravy řídících jednotek  motorů

1,2 TSI 63 kW a 1,6 TDI 55 a 66 kW

Neváhejte nás kontaktovat

Petr Bartoň – 605 004 001

Jaká byla sezona 2011?

Do letošní sezony jsme vstupovali s mnoha změnami.První a nejdůležitější byl přepracovaný motor,který jsme si kompletně připravili vlastními silami.O jeho odbržědní a vyladění se nám postarala firma LSC Motorsport.S tímto jsme maximálně spokojeni, a v průběhu sezony se nám na elektroinstalaci neprojevil jediný problém-velké díky!!K dispozici jsme už měli i lépe upravenou synchronní převodovku s mezinápravovým diferenciálem od Iva Dunovského.Na převodovce se objevil jediný problém a to v Poříčí kdy upadnul zub na dvojkovém kole.Zůstali jsme u tlumičů HP, které jsme se postupně snažili dolaďovat tak, abychom byli více konkurenceschopní.Toto se však nedařilo a výsledkem byla velká havárie v posledním závodě v Nové Pace.V Několika závodech nás pak potrápily brzdy Wilwood,které jsem obzvláště na rozbitých tratích musel našlapávat, abych dosáhl přiměřeného brzdného účinku.Opět jsme startovali za KRTZ Znojmo.Svými silami jsme si též zrepasovali celý náš autobus karosa, který dostal i lak do našich barev.

 

Tým mechaniků ve složení Jirka Bret st,Venca Hrošek, Martin Solnička, Honza Solnička a Kuba Janoušek pracoval taktéž velmi spolehlivě a auto jsem měl vždy skvěle připravené!!!

Jak jsme si tedy vedli v závodech letošní sezony v krátkém shrnutí?:

1.závod nás čekal v Nové Pace.Po rozpačitém tréninku jsem postupně zrychloval,i přes nefugujicí tlumiče a jízdu v dorazech.Ve finále dvě zatáčky před cílem praskl tlumič úplně a bylo z toho až páté místo když do té doby jsem jezdil na jistotu druhý za Vaškem Fejfarem.
2.závod pak pro nás znamenal velké zklamáni.Jel se v Humpolci a po vyhraném tréninku nás zastavila závada motoru v první rozjížďce,když se nám motor přidřel na ojnici vlivem odlití oleje z olejové vany.
3.Závod v Přerově se jel hned týden po Humpolci a nebyli jsme schopni za tuto nesmyslně krátkou dobu motor opravit....škoda, že někdy je potom mezera mezi závody měsíc...
4.závod se jel na rovinaté trati v Přibicích.Tady se tolik neprojevil náš "tlumičový" handicap a i přes poškozené zadní zavěšení po ráně v prvním kole finále sem dojel na druhém místě
5.závod nás pak čekal v Poříčí nad Sázavou.Nádherně uspořádaná závod,pěkná konkurence,množství diváků.tak bychom si představovali závody.Bohužel až na výsledek kdy jsem s rezervní prakticky sériovou převodovkou dojel až pátý.
6.závod v Sedlčanech...opět rovinatá trať a slušný výsledek.Dvě vyhrané rozjížďky, jedna vynechaná a druhé místo ve finále.Tak bychom si to zhruba představovali
7.závod byl přesunut do Nové Paky a tady jsme tušili problémy s tlumiči.Ty bohužel nastaly a výsledkem byl velká havárie a hodně práce přes zimu.
Jeden závod jsme absolvovali v seriálu ME v autocrossu a to v Nové Pace.I zde nás trápily tlumiče a výsledkem bylo 11.místo

Resumé sezony?Celkově 6.místo v MMČR, dvě pódiová umístění,5 dokončených závodů ze 7 absolvovaných.Rychlost nám asi nechybí, bohužel nás však sráží nedostatek financí.

Special thanks to:

LSC Motorsport za naladění motoru,výrobu kabeláže,dodávku turba .... vše naprosto bez problémů!!
Ivo Dunovský za přípravu převodovky a diferenciálů
mámě a tátovi za sponzoring:-)
KRTZ Znojmo
a spoustě lidí co mě pomohli a pomáhají!

 

Pokud chcete také pomoci neváhejte nás kontaktovat nebo si ve svém platebním příkazu zadejte jako příjemce přímo číslo našeho účtu:1298211023/0800 Děkujeme:-))

O plánovaných změnách a novinkách na sezonu 2011 pokud na ni seženeme finance zase příště.... :-)